Kerstconcert Hellevoetsluis

Gepubliceerd op 9 december 2023 om 15:24

Op 8 december was tryout van ons Kerstconcert 2023 gehouden. Dit op de mooie locatie in het Brandweermuseum, Hellevoetsluis. Het midden van de expositieruimte was vrijgemaakt voor de concerten die er in deze tijd gegeven worden.

Helaas was er bij het gratis toegankelijke concert de zaal niet helemaal vol, maar met rond de 80 personen was het een redelijke opkomst.

Samen met zangeres Joanna Belgrave heben we een mooi concert neergezet met o.a. Woman in White, Feeling good, Home alone christmas en Ode to Greensleeves.

Nog een paar repetities en dan op 22 december naar Barendrecht. Kaarten zijn al uitverkocht, u kunt op de reservelijst komen te staan door een mailtje te sturen. naar secretariaat@hermandad-rotterdam.nl

Reactie plaatsen

Corrie Machielse
5 maanden geleden

Geweldig concert meegemaakt. Mijn man en ik hebben genoten.
Dankjewel. Jan en Corrie.

Daan Groenenboom
5 maanden geleden

Jaren naar het concert van Hermandad in Rotterdam en Schiedam geweest. Kwam er achter dat het nu in Barendrecht is. Helaas geen kaarten. Mocht en er nog kaarten over zijn dan graag voor 4 personen. Lukt dit niet dan is ,maarten voor 2 personen ook goed.