Nieuwjaarsconcert 2024

Gepubliceerd op 15 januari 2024 om 11:15

Het kerstconcert werd ditmaal gehouden in theater Het Kruispunt in Barendrecht. Als speciale gast hadden we dit jaar Joanne  Belgrave. Een collega van de Eenheid Oost Joanne zingt o.a. ook bij het NPO. Presentatie was in handen van Joop van der Hor.

Het theater was volledig uitverkocht, d.w.z. 470 man/vrouw publiek, wat uiteraard voor Hermandad een goed gevoel is om voor een volle zaal te spelen. Het programma was zeer gevarieerd zodat Joanne an Hermandad goed uit de verf kwamen.

Dit jaar gingen de kaarten snel weg en was er zelfd een wachtlijst. Reden om voor volgend jaar een grotere locatie te zoeken. Hou de website en Sociale media in de gaten daarop wordt vermeldt wanneer de kaarten beschikbaar zijn.. Het concert is 20 december 2024.

Er zijn geen reacties geplaatst.